21.09.2020 r.
SZANOWNI MIESZKAŃCY!
W celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 oraz biorąc pod uwagę bezpieczeństwo i troskę o mieszkańców,
od dnia 22 września 2020 r. do odwołania, zmienia się zasady obsługi klienta.
Kontakt osobisty będzie możliwy tylko w wyjątkowych sytuacjach (zakup worków, zawarcie umowy), po uprzednim zgłoszeniu sprawy telefonicznie.
Klientom będzie wyznaczana indywidualna godzina przyjęcia.
Biuro Obsługi Klienta będzie udzielało informacji oraz przyjmowało zgłoszenia
od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00 pod numerem telefonu
- 75/ 77 32 028
- 75/ 77 32 258
Natomiast zlecenia można przekazywać drogą elektroniczną pod adresem e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Płatności za usługi prosimy realizować przelewem na numer konta: 88 8392 0004 3904 8741 2000 0010 –
ŁUŻYCKI BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBANIU ODDZIAŁ BOGATYNIA
Prosimy o wyrozumiałość.
Za utrudnienia przepraszamy.
Prezes Zarządu GPO Sp. z o.o.