Aktualności
Posiadamy do sprzedania:
Przyczepa ciężarowa laweta 2 osiowa Krone ZZW 18
Rok prod. 2003
Dopuszczalna ładowność 14600 kg.
Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg.
Masa własna 3400 kg.
Wyposażenie: najazdy, wciągarka elektryczna
Stan dobry
Cena 35 000 do negocjacji
Lokalizacja Bogatynia dolnośląskie
Kontakt: 501403948
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia przedstawiamy zmieniony Harmonogram wywozu odpadów na okres 20-23.12.2021r.
https://bogatynia.pl/wp-content/uploads/2021/11/HARMONOGRAM-SWIATECZNY.pdf
13.12.2021.
Informujemy, iż do 20-12-2021r. KASA znajdująca się w GPO przy ul. Kilińskiego będzie NIECZYNNA!
Opłat za najem pojemników można dokonywać przelewem na konto bankowe:
Bank Spółdzielczy 88 8392 0004 3904 8741 2000 0010
Opłaty dokonane w Banku Spółdzielczego są zwolnionez prowizji.
Informacje na temat salda oraz zakupu worków dostępne są w Biurze Obsługi Klienta lub pod nr tel. 75 77 32028
8.10.2021 r.
Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. posiada do sprzedania:
Maszyna do robót drogowych. Rozściełacz asfaltu gąsienicowy
Parametry:
- DEMAG DF 45C, Nr fabryczny 92298
- Rok produkcji: 2001
- Nr identyfikacyjny: 90000010
- Silnik: Typ F3L 1011 Deutz Diesel, chłodzony powietrzem,
- Moc 30kW (41KM) 2500 obr/min
- Stół wibracyjny EB 28 o podstawowej szerokości pracy od 1,20 m do 2,40 m.
- Układ hydrauliczny sterowany ręcznie za pomocą dźwigni
- Instalacja elektronicznej niwelacji
- Podajnik zgrzebłowy z centralnym łańcuchem
- Przenośnik ślimakowy - średnica 320 mm
- Napęd (DH) gąsienicowy, układ skrętu hydrauliczny,
- Długość gąsienicy 1385 mm, szerokość gąsienicy 205 mm
- Instalacja elektryczna 24V
- Ciężar całkowity 5400 kg
- Czas pracy maszyny: 4764,7 mtg
- Grubość rozkładanej warstwy: 200 mm
- Prędkość robocza jazdy 0-16 m/min
- Prędkość transportowa 0-3 km/h
CENA: 90 000 zł netto
4.10.2021
W dniu dzisiejszym odbyła się kontrola segregacji odpadów w naszej gminie.
Z przykrością stwierdzamy, iż na ani jednej skontrolowanej posesji nie stwierdzono prawidłowej segregacji.
Według obowiązujących zasad selektywnej zbiórki odpadów, pojemnik czarny przystosowany jest na „Pozostałości po segregacji”, co oznacza iż wrzucamy tam TYLKO to czego nie możemy wysegregować.
Na załączonych zdjęciach widać, iż niestety to zadanie stwarza nam wielką trudność. Większość z tych odpadów mogłoby trafić do pojemników na segregację, które przecież stoją obok... Na zdjęciach widzimy butelki plastikowe, papier, szkło, puszki aluminiowe, tetrapaki itp. wyrzucone do czarnych pojemników.
Kolejny problem dotyczy odpadów BIO; worki nie są odpadem biodegradowalnym, dlatego starajmy się nie wrzucać ich do pojemnika brązowego.
Ponadto często pojemniki są opisane błędnie. Nie istnieją obecnie odpady „suche”. Prawidłowy podział to: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło kolorowe, szkło białe, odpady biodegradowalne, pozostałości po segregacji.
Podkreślamy również, że obowiązkiem zarządcy nieruchomości jest utrzymywanie porządku we wiatach i ich otoczeniu!
Wyniki kontroli zgodnie z umową zostaną przekazane do Urzędu Miasta i Gminy. Mamy nadzieję, iż kolejny przegląd pojemników wykaże mniej nieprawidłowości.
W naszym interesie jest zachowanie aktualnych stawek opłat za odpady oraz przede wszystkim dbanie o otaczające nas środowisko.